Snart helg og konkurranse i morgen

 

Heisann.. Nattpysjen er på, og jeg er klar for litt kvalitetstid sammen med kjæresten før vi må legge oss. Er så klar for å ta kveld snart, selv om vi tok en powernap etter jobb i dag. I morgen er det helg, og det skal bli utrolig godt. I helgen har vi invitert noen gjester og vi skal kose oss med god? mat – var noe med fisk vi skulle ha som jeg ikke vet helt om jeg liker. Jeg skal prøvesmake, men faller det ikke i smak har jeg pizza som backup. Gleder meg til å samle en god gjeng ved matbordet, det skal bli så koselig.

 

I morgen må dere følge med på bloggen, for da har jeg min aller første konkurranse på bloggen min der dere kan vinne en Lee Stafford produkt – så følg med i morgen :)

 

God natt ♥

 


Posts created 395

5 thoughts on “Snart helg og konkurranse i morgen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top