Konkurranse!

 

Heisann.. Tenkte at det er på tide å ha min første konkurranse på bloggen min. Dere kan vinne Lee Stafford Lightening spray. Jeg har testet den ut, og har sett at det funker. Til og med ei venninne av meg prøvde denne, selv om hun har svart hår, så funket det på henne også.

 

Info: Sun kissed lightening spray er en sitrustilført lysningsspray som hjelper med å friske opp henhver hårfarge! Ekstrakt fra kamomilleblomst, morinafrø og pathenol jobber sammen for å fremheve hårets glans og sanne glød. Produktet lar deg skape fire ulike looks : lysning av hele håret, lysning av ettervekst, striper eller ombre-hair. Bruk : Sprayes i håndkletørt hår. Børst igjennom håret, og føn det deretter helt tørt. Bruk 3-4 ganger med et par dager mellom hver gang for ønsket resultat. Husk at resultatet vil variere avnegi av din opprinnelige hårfarge. Det anbefales å teste produktet på en liten del av håret i forkant. Les også instruksjonene på flasken nøye før bruk.

 

Lee Stafford fåes kjøpt på Vita og det beste, det er ikke dyretestet!


For å være med i konkurransen må dere gjøre :

1. Gå inn på denne linken, og lik siden

2. Skriv i kommentarfeltet at dere har likt siden og at dere er med i konkurransen

3. Husk å legge ved e-post adressen når dere kommenterer!


 

Posts created 395

14 thoughts on “Konkurranse!

  1. Høres bra ut dette er søsteren min sin Mail [email protected] og jeg vil gi den til henne hvisket vinner fordi hun er opptatt av sånne ting og hun har bursdag neste uke håper eg vinne hvis eg vinne så bare skriver du at hu har vunnet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top