Halloween party

 

Hei hei folkens! 

 

Kom for litt siden inn døren etter en shopperunde hvor jeg har handlet svarte uggs, solpudder, to julehandduker og noe godt fra vinmonopolet. Har dusjet og er nå klar for å fikse og ordne meg for kvelden. I kveld skal jeg på Halloween party som jeg har gledet meg lenge til, er det noe jeg liker utrolig godt så er det å kle meg ut. Er dere nysgjerrige på hva jeg skal være?


 

Ser dere hva jeg skal være? 🙂 Bilde kommer senere..


 

♥ Hva skal dere i kveld?

Posts created 395

6 thoughts on “Halloween party

  1. Bra du skal kose deg i kveld da og blir spennende å se hva du skal være på partyet.
    Jeg skal bare slappe av og kose meg.
    Ha det fint på festen og kos deg.
    Klem.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top