Starbucks og Oslo

Heisann 🙂 I 18-tiden landet jeg trygt på Gardermoen, hater å reise med fly alene, men flyturen gikk kjempe fint. Norwegian <3 Når kofferten min kom i trygge hender var det bare å gå rett bort til Starbucks å kjøpe seg noe godt å drikke, frappechino med krem og karamellsaus på toppen. Veldig god men kvalmende.

Nå sitter jeg på bussen. Jeg er i Oslo for å besøke storesøster – det blir kjempe koselig. Her blir jeg til søndag, da reiser både jeg og søstra mi hjem til Sunndalsøra.

Vi blogges 🙂

Se så fint 🙂 Jeg hadde mye tid til overs så jeg og kjæresten tok turen på bolsøya og tok et par bilder av oss to før han kjørte meg på flyplassen.

Ja jeg vet at jeg har en rar tommel og negl, må prøve å få fikset det hos manikyr? folkene.

Hade 🙂

Posts created 395

17 thoughts on “Starbucks og Oslo

  1. Du får kose deg i Oslo da og ha det fint hos søsteren da og kos deg hos henne og det var fine bilder du tok.
    Klem fra meg.

  2. Eline: Den er kjempe god men den blir kvalmende om man drikker mye av den :p jeg klarte ikke å drikke opp:/
    Tusen takk , så koselig å høre 🙂

  3. Keths!: Åå tusen takk søte deg 😀 Helgen min har vært kjempe fin 🙂 Håper helgen din også har vært 🙂 ha en fin kveld:))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top