En gladnyhet – Fått lærlingplass

 

Hei søtnoser! ♥

Jeg er så glad… Dette har jeg gått å ventet utrolig lenge på. I dag var jeg på møte i barnehagen og jeg fikk lærlingplass.. En gladnyhet midt opp i alt som er. Nå blir det slutt på å se serier på sene kvelder og på natt-tid, haha selv om jeg kommer til å savne å sitte oppe sene kvelder å kose meg med forskjellige serier. Endelig får jeg startet på utdannelsen min noe jeg har jobbet hardt og lenge for å få lærlingplass, og nå har jeg vært utrolig heldig å fått. I kveld skal det feires med Taco til middag i lag med kjæresten og gjengen, etterfulgt av champagne med jordbær, og deretter blir det sikkert utfart vil jeg nok tru. 


 

 

Hva synes dere om gladnyheten min?

Har dere jobb?


Posts created 395

14 thoughts on “En gladnyhet – Fått lærlingplass

  1. Dette var virkelig ei gladnyhet for deg ja og så får feire det på ordentlig måte og ha det kjekt i kveld da.
    Det er fint at du har noe å glede deg til etter alt du har vært igjennom.
    Jeg har jobb da.
    Fine bilder du hadde her da.
    Hipp hurra for lærlingplass.:)

  2. christian: Dette var en skikkelig god nyhet og en fin start på helgen. Godt å komme inn i rytmen igjen, få gjort noe ut av dagene og heller slappe av etter jobb og i helgene 🙂

    Takk for det 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top