Tattoveringene mine

The greatest blessing in life, is the love of my family ♥ tattoveringen tok jeg 6. September 2012 og det var min aller første tattovering. Jeg har i mange år ønsket meg tattovering, men jeg har aldri kommet på noe som passet, helt til da. Dette er en personlig tattovering som traff meg, og derfor ble jeg 100% sikker på at jeg ville ha akkurat denne. Er det noe som betyr enormt for meg så er det familien min, vi har så masse kjærlighet og omsorg i familien, derfor valgte jeg denne. Skrift typen er min, jeg skrev den ned selv på et papir så tattovøren førte dt bare over på ryggen min for å si det på den måten.

Litt kult at det er min skrift, blir enda mer personlig også da.

 

I loved you yesterday, i love you still. Ialways have, i always will. Mom, another word for love. Mothers are angels on earth ♥ tattoveringen min tok jeg 20 Juni 2013. Denne tattoveringen tok jeg til minne om Mammaen min som tapte kampen mot kreften April i år (2013) Jeg har lenge tenkt å ta en tattovering til minne om henne uansett om hun kom til å vinne kampen eller ikke. Mamma betyr så utrolig mye for meg og som nevnt ovenfor har vi mye kjærlighet, så en tattovering om mamma skulle det bli. Etter mye hjelp fra samme tattovør satt han sammen to forskjellige tekster som jeg hadde funnet, og den passet midt i blinken. 

 

Jeg angret ikke på at jeg tok disse to tattoveringene, selv om jeg var ganske skeptisk til å ha en tattovering på armen siden den er mer tilgjengelig til å se på den. Men det er ikke værre å brette ned armen på genseren så er den skjult. Jeg er så fornøyd at om jeg sitter å glor på den, så har det ikke noe å si for dette er en minnetattovering som både jeg og tattovøren ble fornøyd med.

 

 

Hva synes dere om tattoveringene mine?

 

Har du tattovering?

Posts created 395

28 thoughts on “Tattoveringene mine

  1. fine tatoveringer da og fine tekster du hadde der.
    jeg har ikke tatovering, men jeg likte tatoveringene dine da for det er jo spesielle tatoveringer du har da.

  2. De er utrolig flotte- og jeg liker godt at du har brukt din egen skrift på den ene 🙂
    Jeg har bare tre stk- men vil gjerne ha et par til 😉

  3. Elin Slåen: Tusen takk 🙂 hehe jeg også vil ha et par til :p når man først har tatt en får man lyst på flere:)

  4. Veldig fine begge to! Og flott å tattovere noe som har betydning. Og skriftene var gjennomført veldig bra synes jeg =) Jeg skal ta min aller første tattovering neste måned. Gleeeder meg 😀

  5. Jeg skal begynne på en sleeve… (!). Haha. Begynner øverst på armen – skulderen – og tar en drømmefanger og en oldschool rose 😉

  6. så fine de var 🙂 likte spesielt godt den du har på ryggen. Syns virkelig du burde være stolte av disse og vise de frem 🙂 (i den grad du selv ønsker selvfølgelig) .. selv har jeg ingen, men ønsker meg en eller to som jeg vil designe selv 🙂

  7. louisemp: Tusen takk 🙂 Er ganske stolt av de også =)

    Det hadde vært kult å designe egen tatto, hvis du starter med å designe din egen kan du også sikkert få litt hjelp og råd av en tattovør 🙂 Jeg holder på å lager min designe min egen tattovering, selv om det kommer til å ta tid :p

  8. Sinnsykt fine tattoveringer. Jeg har en selv med “never give upe- og med noen fugler på” skal snart ha meg en ny i påska, gleder meg stort 😀

  9. Lise Brevik: Tusen takk 🙂 Det er utrolig fint : never give up. Jeg har faktisk tenkt på noe lignende selv, viktig budskap! 🙂

    Heldig da 🙂 Lyst på flere jeg og 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top