Peiskos og høstbilder

Heisann!

 

Nå har jeg akkurat slengt meg i sofaen med pcn på fanget for å oppdatere dere. Det jeg egentlig skulle ha gjort er å legge sammen klær, men det orker jeg ikke. Det går ikke rundt, når det endelig er lagt sammen, er det plutselig en ny dunge som skal legges sammen. Middag har jeg akkurat laget, klærne får bare vente og jeg skulle ha tatt en tur i vaskehallen med bilen min. Sist jeg vasket bilen min i en slik vaskehall på Esso, satt maskina fast rett ved der jeg satt inni bilen, typisk meg at jeg måtte på do opp i det hele – not cool! Jeg har tent opp i peisen, og det er skikkelig kos. Men nå må jeg dra skittne nybilen min for å hente kjærestepusen min som har vært på overtid.

 




 

Posts created 395

2 thoughts on “Peiskos og høstbilder

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top