Hei, mitt navn er narkotika

Denne historien er faktisk realiteten, bør leses..!!

 

Hei, mitt navn er narkotika. 

Jeg ødelegger hjem, får familier fra hverandre, jeg tar dine barn og det er i grunnen bare begynnelsen. Jeg er dyrere enn diamanter og mer verdt enn gull. Den sorg jeg medfører er helt uten sammenligning. Hvis du har bruk for meg eller lyst på meg, er jeg lett å finne. Jeg finnes over alt rundt deg på skoler og i byer. Jeg bor smmen med de rike og lever side om side med de fattige. Min makt er lidelse og avmakt. Prøv meg bare en gang og du vil se at du aldri kan slippe fri. Jeg vil være parat til neste gang du har bruk for meg, inntil du ikke kan slippe meg. Til slutt vil jeg eie din sjel.


 

Når jeg først har deg vil du stjele og lyve. Du vil gjøre hva som helst for å følge meg en gang til, en gang til og enda en gang. De forbrytelser du vil begå for min narkotiske sjarm, vil gjøre alt verdt det. Du vil lyve for kvinnen som fødte deg og stjele fra fin far. Og når du ser hvor vondt det gjør dem og hvor trist de er, burde du bli trist. Men det gjør du ikke, for din moral og fornuft er bedøvet. Venner og dine penger. Så du til slutt kan være alene med meg og kun meg. Jeg tar og tar til du ikke har mer og gi, så naiv og ubevisst som du er, tror du at du får så mye igjen. Du er veldig heldig om du er i live når jeg er ferdig med deg.

 

Trist og fælt å lese. Hva får folk til å begynne med narkotika? Fant denne teksten på facebook. Synes dette var bra skrevet og fikk frem poenget i historien, så jeg har ikke skrevet den selv! 🙂


Del gjerne videre..


 

Q : Hva synes dere om historien og narkotika 

Posts created 395

One thought on “Hei, mitt navn er narkotika

  1. det var en trist historie og en sann historie for jeg har opplevd noen lignende i familien og det er grusomt av den gjør med familien.
    håper den blir borte en dag i fremtiden.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top