Let’s talk about hair

Reklame / Annonselenker

 

Jeg er veldig nøye med å ta vare på håret mitt, jeg prøver så godt jeg kan å pleie og ta vare på det. Kuring og varmebeskyttende er veldig viktig, også finne gode shampo og balsamprodukter til håret. Jeg har noen favoritter jeg vil anbefale, som jeg synes passer til mitt hår.

 

Shampo

Matrix hello blondie er en av mine favoritt produkt. Jeg prøvde denne av venninna mi da vi var i Alanya. Når man er i syden, bader i klor og saltvann, luftfuktighet, hårføning og retting av hår, sliter ekstremt på håret. Denne shampoen med kamomille mykgjør håret, den tørker ikke ut, reduserer floker noe jeg erfarte da jeg brukte tapeextensions, og den tilfører glans. Håret ser og føles sunnere og friskere. 

 

Matrix so silver er en stor favoritt nettopp fordi jeg som har blondt hår og får lett gulskjær, er denne veldig fin til å piffe opp igjen blondfargen, og etterlater håret kaldt, skinnende og blank. Shampoen styrker hårfibrene og tilfører næring og fuktighet

 

 

 

Balsam

 

Matrix hello blonde er selvfølgelig et must etter shampo. Som nevnt over er balsamen lik sampoen. Balsamen med kamomille mykjører og etterlater håret glansfullt og friskt.

 

 

Hårkur

 

Moroccanoil intense hydrating har vært min favoritt lenge. Den behandler håret med fuktighet og protein, og gir glans og elastisitet.

 

 

 

Moroccanoil Restorative Mask er en gjennoppbyggende hårmaske for kjemisk behandlet og skadet hår. Tilfører næring med en unik vegetabilsk proteinrik formel. Disse to Moroccan oil er jeg avhengi av da den ene tilfører fuktighet og protein, og den andre er gjennoppbyggende håmaske for kjemisk behandlet hår, og som er lett å bli skadet.

 

 

 

Kerastase er en revitaliserende hårkur mot skjørt og slitt hår. Den gjenoppbygger hårfibrene. Med patentert Intra-Cylane som motvirker at hårene brekker og flisete tupper. Styrker hvert eneste hårstrå, fra innsiden til utsiden, for maksimal virkning. Kerastase glatter ut og beskytter håret. Styrker hårfibrene fra hårrøttene til tuppene, motvirker at hår brekker og flisete tupper. Den gjør også håret mykt og glansfullt.

 

 

 

Jamaican Black Castor Oil trekker inn i håret og reparerer selv alvorlig skadet hår, så det blir mykere, sunnere og sterkere. Uansett hvilken hårtype eller tekstur vil denne hårkuren gi nytt liv til ditt hår.  

 

 

 

Varmebeskyttende

 

System professional luxe serien har jeg blitt en stor fan av da jeg prøvde ut shampo, hårkuren og oljen. Oljen kjøpte jeg inn nå nylig. Oljen absorberes innen få sekunder uten å tynge. Den etterlater håret mykt og glansfullt, og så lukter den såå godt.

 

 

Wella professionals varmebeskyttende spray beskytter håret ditt før, under og etter bruk av varme stylingsverktøy. Sprayen gir næring, reparer og beskytter håret mot varme opp til 220°C

 

 

 

 

Behandling

 

Olaplex er en “bond builder” behandling og skal påføres FØR shampo. Denne er jeg avhengi av da den er pleiende og nærende behandling til hjemmebruk, og som styrker håret fra rot til spiss. Denne påføres fra rot til spiss i uvasket, fuktig hår. Gre gjennom håret for å fordele produktet godt og la behandlingen virke i 10 minutter. Skyll grundig ut, deretter vask håret med shampo og bruk gjerne balsam.

 

Tips:

  • Olaplex kan også påføres i tørt hår
  • For meget skadet hår, gjenta behandlingen uten å skylle ut

 

 

Allerede etter 2 uker etter jeg tok etterveksten, har jeg fått ettervekst og må ta den igjen før jeg reiser på ferietur. Jeg bruker Hair Luxious tabletter og dette har vel sikkert hatt en innvirkning på at etterveksten har kommet så fort som den gjør. 

 

 

 

 

Vanja

Posts created 395

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top