Ukens spørsmål

 

1. Favoritt maten din?

Svar: Biff, taco, pizza og pinnekjøtt

 

2. Favorittdyret ditt?

Svar: Hund, hest, katt og kanin

 

3. Hvilken linje gikk du på vidregående?

Svar: Jeg gikk grunnkurs helse og sosial, året etter gikk jeg barne og ungdomssarbeider. Da jeg var ferdig med disse to linjene, gikk jeg på folkehøgskole som et “friår”. Der valgte jeg multimedia og data. Vi hadde også klassetur til Los Angeles 

 

4. Hva er det som gjør at du liker å jobbe på barneskolen?

Svar: Jeg liker å jobbe med barn og trives veldig godt å jobbe på skolen. Få utfordringer og at hverdagen er variert. Det å føle at man gjør det bra i jobben jeg gjør.

 

5. Hvor gammel er du?

Svar: Jeg er 28 år 

 

6. Har du søsken?

Svar: Jeg har en storesøster og en storebror

 

7. Hva heter du på snap?

Svar: Hemmelig 😉

 

8. Hva er favorittfargen din?

Svar: Blå

 

9. Hva gjør deg glad?

Svar: Når mennesker i rundt meg har det bra, og det å få kompliment. Mye mer som jeg ikke kommer på i farten

 

10. Hva irriterer deg?

Svar:

– Rot. Jeg er en mester på å rote.

 – Jeg ikke er flink til å spare, jeg må være litt mer “gjerrig” (altså være mer obs på hva jeg bruker penger på, og spare) og huske på at penger vokser ikke på trær!

– Regninger!

 

11. Hva gjorde du i sommer?

Svar: Jobbet litt i sommer, ellers har jeg vært i drammen å besøkt tanteungen min, og i Tyrkia med venninner.

 

12. Hva fikk deg til å begynne og blogge?

Svar: Flere venninner av meg blogget, så fikk jeg interessen for det, og startet å blogge. Jeg har hatt 2 eller 3 blogger før denne bloggen.

 

13. Hva ville du bli når du var lita?

Svar: Da jeg var lita ville jeg bli politi

 

14. Farger du håret ditt?

Svar: Jeg går til frisør og striper håret/ettervekst

 

 

15. Hvilken fotballag heier du på?

Svar: Rosenborg og Manchester United

– Den tiden jeg hadde lilla hår ↑

 

 

16. Hvilken mobil har du?

Svar: Iphone 8 plus. Superfornøyd!

 

17. Hvor høy er du?

Svar: 1.72   

 

18. Har du dyr?

Svar: Nei 

 

19. Rir du?

Svar: Det gjør jeg. Jeg driver på med hest på fritiden

 

20. Hva var favorittfaget ditt på skolen?

Svar: Samfunnsfag/naturfag tror jeg, gym og svømming.

 

 

Det var alt for denne gang 🙂

 

 

Posts created 395

4 thoughts on “Ukens spørsmål

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top