Et livstegn

Hei lesere. Et litt sent livstegn fra meg, etter en kjip start på uken. Jeg har måttet kaste inn håndkleet og innse at jeg har blitt syk, igjen. Søren også! Etter jeg kom hjem fra jobb på tirsdagen plantet jeg rumpa mi godt i sofaen med puter og dyne. Og der skal jeg love dere at jeg har tilbringt mine to dager i sofaen, under dyna. Formen har vært på bunnen, jeg har ikke orket tanken engang på å åpne pc’n og blogge, eller gjøre noe som helst. I dag er formen mye bedre, takk og pris for det, for i morgen er det tilbake på jobb før jeg tar helg. Husarbeid står for tur i morgen, og det er ingenting som er bedre enn å starte helgen med ren og ryddig leilighet.

Posts created 395

6 thoughts on “Et livstegn

  1. Hei kjære blogger. 🙂
    Det var litt synd å se at du har blitt syk da, men det er godt at du har blitt bedre og skal på jobb i morgen så får du kose deg på jobb og ha en fin helg i helga da.
    God bedring da og klem 🙂

  2. Christian: Veldig kjedelig spessielt når jeg nettopp har vært syk, da er det ekstra kjipt. Men heldigvis ble ikke dette så langvarig.

    Takk for det, og samme til deg også 🙂

  3. Vestfroken: Huff, det er ikke noe godt :/ Blitt mye bedre i dag, så det gjorde seg med “fri” fra jobb i to dager 🙂 Tusen takk og god helg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top