PAKKE I POSTEN

annonselenke//

7

Good ettermiddag dere! I går var jeg på butikken å hentet en pakke. Jeg bestilte denne søte ugla som er en duftlampe. Man heller vann i skålen og tilsetter ønsket duftolje, en av mine favoritter er vanilje og passion fruit. Så det er det som går i mest akkurat nå. Har dere duftoljer å anbefale meg så gjerne kommenter det i kommentarfeltet. Denne vaniljeflasken med keramikk blomst som skal dufte godt klikket jeg med meg hjem i posten også, og den står fint plassert på badet. Ugla kan dere bestille her og vaniljeflasken med keramikkblomst her 

 

Ha en fin dag ♥

 

Posts created 395

2 thoughts on “PAKKE I POSTEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top