7 timer i frisørstolen og 15 timer søvn

Gjesp, så trøtt jeg er i dag.. Det ble ikke så alt for sent når jeg la meg i natt, men likevel klarte jeg å sove til 15.30 i dag. Det er sykt! Kjenner jeg angrer nå på at jeg ikke satte på vekkerklokka, for jeg er sykt slapp og trøtt i dag. Det er helt latterlig når jeg har sovet 15 timer. What to do i dag? kommer ikke til å legge meg tidlig i kveld for å si det sånn. Nei, i dag blir det en rolig dag hjemme. Har vært ute å måket snø av bilen min, fylt bensin, handlet og hentet en pakke som jeg må vise dere i neste innlegg.

 

Jeg lurer faktisk på om jeg har prøvd det meste innen extensions nå, nesten bare? i november fikk jeg satt på keratin-extensions, utrolig spent som jeg var som aldri har prøvd dette før, var det en fryd å gå rundt med langt hår 24/7. Det var rett og slett en herlig følelse å slippe og bruke tid på å sette på meg clip on extensions. Herlig var det også at det føltes ut som det var mitt eget, bare nesten. Siden jeg hadde akkurat klipt meg kort, nesten sånn “bob sveis” ble det litt arbeid med å stritte håret. Ikke fikk jeg pleiet mitt eget hår heller. I går dro jeg til frisøren å tok ut keratin håret, og jeg satt nermest 7 timer tilsammen. Jeg har vært litt uheldig å kommet borti lim festene med rettetanga mi slik at limen har blitt smeltet og dratt i, som resulterte i at det tar ekstra tid å få limet av håret mitt. Det hjalp heller ikke på at limen som var på håret var seigt. Men nå er det endelig overstått, og jeg kjenner at det er utrolig rart å ha kort hår igjen, men herregud så godt. I går kveld kuret jeg håret med proteinkur og fuktighetskur, og håret mitt ser like friskt ut som da det gjorde før jeg satte på extensions. Nå gjenstår det å dra til frisøren å stripe håret, det trengs.

Har dere extensions og hva likte/liker dere best? Selv sverger jeg til clip on og har brukt det i mange år!

 

Posts created 395

3 thoughts on “7 timer i frisørstolen og 15 timer søvn

  1. Iselin: Anbefaler deg å prøve det 🙂 Anbefaler mest clip on, da man kan variere av å ha det på og av hvis man går lei 🙂

    Ha en fin fredagskveld <3

  2. Har kun brukt kerantin til striper, men synes selv det var et lite mareritt. Sverget til clip’ons da håret mitt var kortere (:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top