How i’m spending my morning

…In front of the fireplace. With a good reason!

 

 

 

Hei og god morgen! ♥

 

I går hadde jeg innedag med serie på tv’n og fyr i peisen, akkurat slik jeg liker det. Jeg, eller kjæresten da, fant ut at jeg har netflix på dekoderen, så slipper jeg å styre med å koble dataen til tv’n – hurra. Så nå kan jeg kose meg med å se serier på tv og holde på med dataen i tillegg, hehe.

 

 

Nå har jeg nettopp tent opp i peisen, ryddet på kjøkkenet og tatt ut av oppvaskmaskinen. I skrivende stund har jeg plassert stumpen i sofaen, med en iskaffe (sjokk) i handa og blogger før jeg får besøk av Merete mi ♥ Det blir koselig å se henne igjen! Senere skal jeg, eller jeg må dra til gamle leiligheten min å få hentet småtteri. Herregud, jeg glemte zalo, oppvaskkosten og osthøvelen i gamle leiligheten min. Jeg sto på kjøkkenet her en morgen å skulle ordne meg brødskive med hvitost og jordbærsyltetøy. Alt var klart, men osthøvelen var ikke å finne, for den har jeg glemt igjen… Da ble det ikke noe ost til frokost for å si det sånn, så jeg gikk til innkjøp av en ny nå bare fordi jeg ikke orket å dra tilbake for å hente den. Ikke hadde jeg nutella heller i kjøkkenskuffen, og da må det være riv ruskende galt at jeg ikke har kjøpt det enda. 

 

Snakkes

 

Posts created 395

4 thoughts on “How i’m spending my morning

  1. Det er bra du koser deg og det ser ut som du får en fin dag og det er jo fint da.
    Du får ha en riktig fin og koselig dag da.😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top