Vemodig å avslutte kapittelet

 

Godt nyttår til dere, tenk at vi er kommet til et nytt år. Jeg synes 2016 har gått utrolig fort, hva synes dere? Håper at dere har hatt et fint år. Måtte 2017 bli et bra år for meg, jeg krysser fingrer for at ting ordner seg. Dette året er mitt år (håper jeg) det er nye muligheter, og jeg starter med blanke ark. Velkommen 2017.

           

 

Nå har jeg akkurat kommet inn døren og slengt meg ned i sofaen, for å slappe av etter å ha vasket ned leiligheten som jeg nylig har flyttet ut fra. Eneste jeg har igjen er å støvsuge og vaske gulvene, så er jeg helt ferdig med leiligheten. Da kan endelig gi fra meg nøklene til husverten. Når jeg tenker meg om er det litt vemodig å avslutte dette kapittelet. Dette var starten på et nytt kapittel da jeg flyttet hjemmefra og startet livet for meg selv. Jeg har opplevd kjærlighetssorg, kjærlighet, glede, latter, mye fester og minner i denne leiligheten. Herregud, så artig jeg har hatt det. Men nå er det på tide å avslutte, og starte et nytt. Planene fremover er at jeg skal bo alene i den nye leiligheten en stund, og etterhvert kommer Ola til å flytte inn, det blir koselig. 

 

 

 

Nå må jeg bare få avsluttet her, og få i meg noe mat å spise. Jeg ville bare titte innom å ønske dere et godt nytt år, og håper dere får et fint år ♥

Posts created 395

One thought on “Vemodig å avslutte kapittelet

  1. Håper du får en fin 2017 år og at 2017 blir din år der du opplever mye oppturer og glede for det har jo vært fint da og det tror jeg du får oppleve da for du hadde jo en veldig fin slutt på 2016 året der du fikk være sammen tante ungen din.
    Du får ha en fin 2017 år da 🙂
    Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top