1 uke siden ryggoperasjon

 

God morgen fra meg. Det er en stund siden jeg stod opp, og nå har jeg plantet meg godt til rette i sofaen med iskaffe og Gossip Girl på tv skjermen. I dag er det akkurat 1 uke siden jeg ble operert i ryggen. Jeg er utrolig glad for at det er overstått og at jeg ble utskrevet fra sykehuset bare to dager etter. Det har ikke bare bare vært enkelt å være hjemme. Nå som smertene i forbindelse med prolapsen jeg hadde er borte og jeg har helt annen smerte, så kjenner jeg hvor svak kroppen min er, og hvor lite jeg “aktivitet” jeg tåler. Det er en kamp om å dusje, legge sammen klær eller i det hele tatt å gjøre slike hverdagligdagse ting. Jeg vil så gjerne gjøre mye, men jeg kan ikke. Jeg ble svimmel, og kvalm at jeg kastet opp bare av at jeg dusjet for lenge. Neste uke skal stingene ut og det gleder jeg meg til, for operasjonsåret klør så innmari at jeg blir gal og får lyst til å klø, haha. Jeg gleder meg til jeg blir sterkere og kan begynne å gjøre mer, for kroppen lengter etter å bli mer brukt mer enn hva jeg har klart tidligere. Jeg får ta en dag om gangen og en dag, blir dette bra.

 

 

 

Blogges senere.. Må hive innpå litt frokost.

 

XoXO ♥

Posts created 395

One thought on “1 uke siden ryggoperasjon

  1. Hei kjære blogger
    Det er bra at du koser deg da så blir det bra når du får tatt ut stingene så du slipper å klø så gale så får du bare ta en dag om gangen så blir du nok bra til slutt at du kan gå litt mer og gjøre litt mer uten få det vondt.
    Du får kose deg videre og så blir det nok bra til slutt.
    Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top