Uken som gikk

Ukens Tanke:

– Dere har sikkert fått med dere det som skjer i Aleppo. Jeg har lest litt nyheter og sett blogg-videoen til Kristin, og jeg må si det gikk rett i hjertet. Jeg fikk rett og slett vondt. Jeg kan ikke tenke og sette meg inn i det de gjennomgår. Tenk det, å være på flukt. Flykte fra familie, slekt og venner. Det å se og oppleve døden på nært hold. Vi som bor i trygge Norge, vi er utrolig heldig. Jeg håper at det blir slutt på krigen!

 

– En annen tanke. Jeg ble operert i ryggen min sist mandag (1 uke siden i dag) Jeg hadde så mange tanker rundt operasjonen, hvordan narkosen var, hvordan blir det etterpå og senere. Jeg var skikkelig spent og nervøs, men jeg er utrolig glad for at det værste er overstått. 

 

 

Ukens Innkjøp:

Et skrin fra Nille som jeg kan ha nøkler og andre ting i

 

 

Akkurat Nå:

Sitter godt plantet i sofaen og sett på Gossip Girl. Jeg har vært ute for førte gang etter operasjonen. Jeg var innom nille og apoteket en tur, ellers ble det også en liten gåtur. En stor klapp på skuldra. Resten av kvelden skal jeg fortsatt ta det med ro og slappe av, kose meg og ser på serier.

 

 

 

Ukens Cravings:

Jeg craver dette hele tiden. Hjemmelaget iskaffe eller kjøpe iskaffe, kyllingsalat eller fruktsalat med vanilje kesam. Åherregud. I morgen må jeg dra på butikken å kjøpe meg frukt, nå sikler jeg, haha.

 

 

Det har vært ei rolig uke da jeg har tilbringt tid på sykehuset og ellers rolig hjemme i sofaen til kjæresten. Hvordan har deres uke vært?


 

Posts created 395

One thought on “Uken som gikk

  1. Det høres ut som du har hatt en grei uke, med noen tanker som er litt negativ og en positiv tanke og det var en fin skrin du hadde kjøpt deg da.
    Bra du koser deg og slapper av med serie da og ukens cravings så godt ut.
    Uken min har vært fin den da og jeg har handlet litt julegaver og pyntet hjemme.
    Kos deg videre da. 🙂
    Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top