En effektiv dag

Wow, for en dag dette har vært! Jeg startet dagen med å besøke barneskolen jeg jobbet som lærling tidligere, og jeg fikk hilst på både klassen jeg hadde, og kollegaene mine. Jeg kjenner hvor mye jeg savner å jobbe med ungene, de er så hærlige. Og ikke minst var det rørende når 35 elever stormet rundt meg og ville ha klem av meg – det varmet hjertet ♥ Det er ingen tvil om at jeg kommer innom på besøk senere igjen, for de la ikke skjul på at jeg var høyt savnet på skolen.

 

Senere dro jeg på butikken å handlet, og hentet en julegave. Jeg var en tur på besøk til kusina mi, før jeg dro videre å leverte julegave til mormor, og gjorde fra meg mitt siste kjøp av julegaver for i år, godt og hærlig å være ferdig med alle julegavene. Så var det tilbake på butikken for å handle igjen, klokken begynte å bli mye og jeg handlet inn til middag som vi skal ha senere i kveld. Dro hjem til kjæresten, pakket inn julegaver, og spiste en veldig sen frokost. Resten av kvelden skal jeg slappe av og kose meg. Apropos jul, nå gleder jeg meg til julefeiring, middag, familietid og gi bort gaver.

 

 

– Er dere ferdig med julegavene?

– Hva gleder dere til jul?

 

 

Posts created 395

6 thoughts on “En effektiv dag

  1. Det er jo koselig at du har hatt en kjekk og koselig dag da og fikk besøke klassen der du jobbet som lærling da og det er jo koselig at du hadde så koselige og snille elever da som ville klemme deg og det betyr jo at du har gjort mye fint for de og det er jo koselig at du er savna da og da kan det bli enklere å komme tilbake ditt igjen hvis du får jobb der etterhvert og det er jo fint at du er ferdig med julegavene da og levert de da og handlet siste julegavene da og kan kose deg resten av kvelden og bare slappe av og det er jo fint at du gleder deg til jul da og gi jule gave da.
    Jeg har ikke begynt på julegavene ennå for jeg vet ikke hva jeg skal gi i julegave, men finner på noe tenker jeg og jeg gleder meg til jul da.
    Du får ha en riktig fin jul og kos deg mye i jula og håper du får mye fint i jula.
    Juleklem fra meg 🙂

  2. Christian: Det blir nok noen ideer til julegavekjøp tenker jeg 🙂 Det er fint at du gleder deg!
    Takk det samme til deg også, så håper jeg at du og dine får en fin julefeiring 🙂

    Klem

  3. Å nå begynne e å grin av kor høyt e savne å ha d på skolen,kandu ikke bare kom tilbake alle snakke om d i friminuttene ,men alle vet at e savne deg høyest😫💗☃️❣️

  4. Ahlam: Ååå så koselig å hør! E kjem innom å besøke dåkker igjen snart 🙂 og kæm veit, kanskje e kjem tebake ??

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top