How to Get Away with Murder

God morgen/god dag! Ser dere noe nytt på bloggen min? ikke? Jeg har endelig fått et nytt design på bloggen min. Dette er noe annet enn blogg.no sitt design. Det er flinke Cathrine som har laget til meg. Over til noe annet. Jeg vil tipse dere om en bra og spennende serie jeg er hekta på, how to get away with murder. Jeg liker også at det er litt humor med – akkurat sånn jeg liker det.

 

How to get away with murder er en tv-serie som handler om forsvarsadvokaten Annalise Keating lærer strafferett ved Middleton University hvor hun velger en gruppe elever fra klassen sin til å bli hennes faste studenter. Hvor langt er de villig til å oppnå suksess? Sex, løgn, intriger, mord. De fem studentene blir snart satt på prøve når de blir involvert i et mord, og oppdager hvor langt de er villige til å oppnå suksess. Jeg er helt hekta! 

 

 

 

Har dere sett serien? Hvis ikke, begynn å se den! Dere finner den på Netflix

Posts created 395

One thought on “How to Get Away with Murder

  1. Hei Vanja
    Bloggen din ble veldig fin da og jeg likte den godt da.
    Virker bra den serien du har anbefalt da så får jeg se om jeg ser den etterhvert for jeg ser så mye annet serier nå.
    Kos deg videre da.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top