Endelig blir det operasjon

Det er vel på tide at jeg også følger “operasjonstrenden” og blir opertert jeg også.. Neida, skal ikke legge meg under kniven og gjennomgå plastiske operasjoner. I dag var jeg en tur til Ortopeden som skulle avgjøre om jeg kunne få operasjon eller ikke. I 2,5 år har jeg slitt med prolaps i korsryggen og isijas smerter, og siden det ikke blir noe bedre, og prolapsen har økt i størrelse, blir operasjon min siste utvei. Da jeg kom hjem fylte jeg ut skjemaet jeg fikk av ortopeden, og sendte det i posten 15 minutter etterpå. Da er det bare å vente på innkalling til time. Jeg krysser fingrene for at jeg blir bedre i ryggen, og får en bedre hverdag. Er så spent!

Er det noen av dere som har blitt operert for prolaps i ryggen?

Posts created 395

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top