Grønnkål smoothie

 

Hei alle sammen. Ah endelig er det ikke lenge til jeg er ferdig med å male tv benken min, og godt blir det. Trenger et par strøk til her og der med grunning før jeg kan begynne å male den med hvitmaling. Har igjen de pokkers skuffene som er litt dryge å male, haha. 


 

Akkurat nå sitter jeg å koser meg med et glass grønnkål smoothie, og olaplex kur i håret. Mens jeg venter på hårkuren skal virke inn i håret, ser jeg litt tv og skal dele smoothie oppskriften med dere. Det høres kanskje ikke så god ut, men den var ikke så aller værst.

 

Dere trenger frosne

– Grønnkål ♥ Banan ♥ Ananas ♥ Mango

 

Kjempe godt! Nå må jeg hive meg i dusjen. Så snakkes vi dere 🙂

 

Posts created 395

4 thoughts on “Grønnkål smoothie

  1. Marie Oma: Det må du gjøre, de har forskjellige frosne smoothie bær på rema i frysedisken 🙂 Takk det samme <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top