Michael Kors

 

Say hello to my little friends

 


 

Jeg er så fornøyd med Michael Kors vesken og pengboka. Jeg fikk disse to i bursdagsgave da jeg feiret bursdagen min i Kreta i august. Pengboka har jeg plass til mobil, penger, litt småmynter og kort. Jeg har utrolig mye kort som tar mye plass, men i denne er det ikke noe problem. For å ikke glemme vesken, her er det utrolig mye plass. Mye lommer jeg kan ha forskjellige saker i, jeg bare elsker det. Jeg er så fornøyd, praktisk og ikke minst fin. Mk vesken er i ekte skinn.

 

Hva synes dere? Har dere Mk?

Posts created 395

2 thoughts on “Michael Kors

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top