UKEN SOM GIKK

 

Hei 🙂 Da var det på tide å oppdatere dere fra uken som gikk. Jeg håper dere har hatt en fin uke ♥

 

Akkurat nå:

Jeg har akkurat gjort litt husarbeid, støvsuget stuen og sofaen sto på planen i dag. Jeg skulle ha gjort mer, men motivasjonen har stukket av, hehe. Akkurat nå sitter jeg i sofaen, ser på Buffy og blogger. Jeg venter på at klokken skal bli 3, for da er kjæresten ferdig på jobb og vi skal hjem til han å lage middag.


 

Ukens opptur

Uken som var kan jeg ikke huske å ha hatt noen spesiell opptur.

 

Ukens tanke/humor og irritasjonsmoment

Jeg samler like greit bare alt i en kategori. Humøret har rett og slett ikke vært på topp. Forrige uke har må jeg ærlig si, har vært dårlig. Kort historie, når man sliter med prolaps og isjias smerter 24/7 hver dag tar mye på krefter, tanker og humøret mitt. Det ødelegger ganske mye for meg i hverdagen og ellers. Ellers er det er mye som skjer for tiden. Mye som foregår og tenker veldig mye. 

Men… Alt dette, det skal ikke knekke meg 🙂 

 

Ukens låt 

Den sangen er så fin!

 

Ukens favoritt

Middag.. Her må jeg gå rett til middagen. Jeg har blitt så dilla på stekt laksefilet med potet, rømme toppet med gastromat krydder, og agurksalat. Nam nam nam!

 

 

Ukens cravings

Milk chocolate cookies fra aunt mabel’s. Herregud, det er den beste kjeksen jeg noensinne har smakt. Den er myk, saftig og god, akkurat slik jeg liker det. Den fåes kjøpt på bunnpris og coop som jeg vet om.

 

Hvordan har deres uke vært? 

 


 

Posts created 395

2 thoughts on “UKEN SOM GIKK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top