Snart på tur til sykehuset

God morgen dere ♥ Akkurat nå, satt jeg meg ned i sofaen med et glass biola og starbucks skinny latte, frokost er ikke helt min greie på morgenen. Det er så godt å ha så god tid om morgenen at jeg har rukket å dusje, jeg rekker å blogge og slappe av med en av favorittserien min sex og singelliv på tv skjermen. Om ikke så lenge kjører jeg avgårde til kristiansund, jeg skal ta røntgen av ryggen min igjen. Det ble påvist at jeg har prolaps i korsryggen, og det presser på ei? nerve som gjør at det stråler nedover fra rompa og foten. Egentlig så føles det ut som jeg har fått prolaps i rompeballen en plass. Jeg håper så inderlig at noe kan bli gjort, for jeg strever med å få til ting selv. 

Noen der ute som har eller har hatt prolaps som kan gi meg tips? Er det lurt å dra til kiropraktor?

 

Ønsker dere en fin dag ♥

Posts created 395

5 thoughts on “Snart på tur til sykehuset

  1. Kiropraktor kan gjør fantastiske ting, men dem kan også gjør vondt verre hvis dem ikke veit heilt ka dem gjør. Finn en kiro som spesialisere se på prolaps og ta med både røntgen bilde og lege sin forklaring på ka som e feil og kor problemet ligg. Anbefale ho Åshild på Impulse, ho har gjort meir for skuldra mi enn 4 ulike lega tilsammen så. Lykke t!

  2. Gunnhild Resell Rød: Har hørt litt rundt om akkurat det der,og har snakka såvidt med kiropraktoren 🙂 Han villa gjerne sjå på røntgen bildan mine for å sjå kor henn i ryggen e har prolaps og om det e nåkka han kan gjør. Vente på å få bildan i posten, så får e ta det derifra 🙂 Kan godt vis dem te ho Åshild å, så får e hør litt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top