Resultatet etter frisørbesøk

 

Puh.. endelig kom jeg meg inn på bloggen, flere som har hatt problemer med å få kommet inn? Uansett.. Slutten av Juni var jeg hos frisøren og fikset på håret. I over lengre tid har jeg gått med en ufin ettervekst og hårfargen var heller ikke så mye å skryte av. Med andre ord, så var det virkelig på tide å få ordnet håret. Resultatet ble så fint, og jeg er kjempe fornøyd.

 

Jeg skal bestille time hos frisøren igjen snart å få freshet opp etterveksten og legge inn litt “mørkere” striper som er lik extensionshåret jeg har, så blir det perfekt.

 

Hva synes dere?

Posts created 395

6 thoughts on “Resultatet etter frisørbesøk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top