Home sweet home

Ahh.. Er det lov å si at jeg savner Kreta allerede? jeg kjenner jeg savner det litt. Det å komme hjem i går kveld var ubeskrivelig godt. Det å legge seg å sove i sin egen seng, spise norsk mat og komme tilbake i rutiner, har jeg virkelig savnet. Men, det jeg ikke savner er været. Å reise fra sol og varme, til høstfølelse med pøsende regn er bare litt trist i grunn. Men uansett, borte bra men hjemme best.


 

Akkurat nå pøsregner det, og det er på slike dager som dette det er så innmari godt å sitte under pleddet, kose seg med kakao og en god bok, eller finne frem favorittserien din. To episoder av Scream serien og tre episoder av pretty little liars, og en god bok, nå skal jeg kose meg.

 

Hvordan er været hos dere? Og har dere reist noen plass i sommer?

Ser dere på Scream og Pretty little liars serien?

 

Ha en fin fredag ♥

 

Posts created 395

6 thoughts on “Home sweet home

  1. utrolig så inspirerende bilder!
    jeg er veldig glad i regnvær, ja jeg liker egentlig all slags vær jeg, hihi
    jeg ser både ppl og scream, men har ikke sett de siste episodene! 🙂
    ha en fin kveld!

  2. Ida Kristine: Takk og det samme til deg og 🙂 Bare gled deg på siste episodene av scream 😀 Er på nest siste ep av PLL nå, spennende 🙂

  3. åh, ja helt enig med deg, borte bra, men hjemme best <3 jeg har ikke reist noen plass i sommer, har bare vert hjemme og jobbet. Har også vert på tysnesfest 🙂
    Ønsker deg en fin og bra helg!

  4. Heisann! Jeg går igjennom vennelisten min fra den gamle bloggen, og hadde syns det var kjempe gøy om du ville følgt meg videre, men bare med et nytt bloggnavn 😀 Legg meg gjerne til så adder jeg tilbake 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top