Dag 9 i Kreta

Hei i fra Kreta. Nå er vi på dag 9 og vi har bare 5 dager igjen av ferieturen vår. 14 dager i syden, er helt perfekt. Selv om det blir litt trist å reise hjem snart, så blir det også godt å komme hjem. Det jeg savner aller mest, er sengen min, haha. Sengen her er så hard at jeg nesten følger meg mørbanket.

Akkurat nå sitter jeg på verandaen å ser ut mot bassenget og ser at det stadig blir mørkere her. Her er det 28 varmegrader, det er ganske så digg. Magen min romler, og fort pappa, storebror og kjæresten er ferdig med å se fotballkamp skal vi fire + Kirsti ut å spise på resturant. Når jeg kommer hjem skal jeg oppdatere dere mer om reisen, bilder, mat, resturanter, utflukt osv. 

 

Dere kan også følge meg på instagram for å se litt bilder : vsb89 heter jeg. Håper på flere følgere. 

 

 

 

 

Posts created 395

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top