36 varmegrader

Hei fra Kreta.

Sliter med wifi. Dette innlegget skulle ha blitt postet i dag tidlig..

I skrivende stund sitter jeg å blogger fra bassengkanten. Sitter på solsenga å venter på at sola skal titte frem fra de enorme skyene så jeg får grillet meg.

Vi landet i Kreta på torsdag, og 36 varmegrader var det som ventet oss da vi kom ut fra flyet. Vi har kost oss mye, solt oss, spist mye god mat og skal oppleve mer ting sammen etterhvert. Vi blir her i 2 uker, så vi får heldigvis tid til en del.

Jeg reiser i lag med pappa, kjæresten hans, og kjæresten min er med. Jeg og Ola skal være her i 2 uker mens de skal være her i 3 uker. Senere i dag skal vi reise inn til byen Chania for å oppleve og se ting.

Jeg ønsker å fortelle dere mer om Kreta. Jeg skal skrive et eget innlegg om plassen her, hotellet, middag, osv. Høres det ikke fint ut? Følg meg på fb (vsb blogg) for å holde dere oppdatert.

Så håper jeg dere får en fin mandag. Klem fra meg

Posts created 395

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top