Vurderer å legge ned bloggen

Heisann

Jeg har kommet til et punkt der jeg tenker litt på å legge bloggen på hylla. Det går en evigheter mellom hvert innlegg, og jeg har ikke noe å komme med. Også synes jeg det er litt skremmende å dele ting med alle, bloggen min er offentlig, så hvem som helst kan lese hva jeg skriver. Jeg fikk høre flere ganger av ei på rundt 9 år som leser bloggen min, skummelt tenker jeg da. Man må virkelig passe på hva man deler med verden, og vi som bloggere har et ansvar.

Ser jo f.eks flere unge jenter helt ned i 12-års alderen gleder seg til å bli konfirmert og 18 år, for da kan de bruke konfirmasjonspengene sine på operasjoner. Hvor sykt er ikke det? Det er ikke normalt! Jeg merker selv fra før til nå at det har blitt delt mindre av min hverdag, ikke bare fordi jeg ikke har så mye å skrive om, men også fordi: hvorfor skal jeg dele hva jeg gjør på nesten 24/7 med alle? 

Jeg kan jo heller blogge om andre ting enn min hverdag og mitt privatliv. Jeg føler jeg ikke har noe bra å komme med for tiden. Så vi får se.

 

Ønsker dere alle en fin påskeferie! Vi snakkes plutselig? 🙂

Klem fra meg.
 

Posts created 395

One thought on “Vurderer å legge ned bloggen

  1. Hei
    Ikke legg ned bloggen din da for du er jo flink med å skrive blogg da og du kan jo skrive om det store som skal skje snart og hvordan du opplever det.
    Jeg har fortsatt veldig lyst til å lese bloggen din da og kommentere innleggene dine så får du vurdere det da.
    Du får ha en fin påskeferie da og kos deg mase da 🙂
    Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top