Rydde og vaskedag

Heisann 🙂

Før jeg stikker på hvalkjøtt middag hos kjæresten vil jeg poste et lite innlegg til dere (ikke det at mange leser bloggen min, men jeg skal bli flinkere til å skrive) Jeg har akkurat slengt meg ned i sofakroken, nydusjet og ren. Det er en hærlig følelse av å sette seg ned etter å ha ryddet og vasket leiligheten, godt er det. Nå kjenner jeg at det skal bli godt med hvalkjøtt til middag etterpå, og magen min rumler bare av tanken.

 

Jeg skal overnatte hos kjæresten i kveld, og kose oss. Det blir godt å komme hjem til nyvasket leilighet, og i morgen står soverommet for tur med støvsuging og skifting på senga.

 

Blogges senere. Ønsker dere en fin fredag 🙂

 

Posts created 395

6 thoughts on “Rydde og vaskedag

  1. Du har det så fint hjemme hos deg ser jeg og det ser så koselig ut med deg og det er bra du har vært flink med å vaske leiligheten din da.
    Håper maten smakte da og du får det fint hos kjæresten din i kveld.
    Du får ha en fin og koselig kveld sammen med kjæresten din da og kos deg mye. 🙂
    Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top