V a l e n t i n s d a g / M o r s d a g

I går feiret jeg og kjæresten valentinsdagen. Ola overrasket meg med en pakke melkesjokolade hjerter, og en blomsterbukett som lå å ventet på meg på nattbordet. Senere på kvelden ordnet han biff med smørdampet grønnsaker, fløtegratinerte poteter med kryddersmør, og et glass rødvin til maten. Vi hadde en perfekt kveld hjemme.

 

I dag er det morsdag som er en trist dag for meg. Disse spesielle feiringene blir jeg mint på hva jeg ikke lenger har. Gratulerer med morsdagen Mamma ♥ Savner deg.

Valentinsgaven jeg fikk av kjæresten. I dag har jeg tent et lys for mamma, og den hvite rosen er til minne om henne. 

 

 

 Håper dere alle koser dere på valentinesdagen og morsdagen. Jeg vil også gratulere med morsdagen til alle mødre.

 

 

– Klemmer fra meg ♥

Posts created 395

2 thoughts on “V a l e n t i n s d a g / M o r s d a g

  1. Koselig at du og ola hadde en perfekt kveld hjemme med god mat og drikke da og det var fint at ola ga deg rose og sjokolade da når dere feirer valentinsdagen i lag og det er så fint at dere har det godt i lag.
    Og jeg skjønner at morsdagen er en vanskelig dag for deg, men den hvite rosen veldig fin da og det er fint at du bruker den som mine om moren din da.
    du får ha en fin valentinsdag da og håper du får kost deg i dag da.
    Klem fra meg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top