Topp 5 sanger

Hei fininger ♥

Pokker og! Jeg har blitt syk igjen. Mye hvile, te med honning og pleie, satser jeg på at jeg blir frisk snart. Her er mine topp 5 favoritt sanger som jeg hører veldig mye på for tiden.

 

1) Alan Walker – Faded. Elsker den ♥

2) Kygo feat Maty Noyes. Jeg sier bare en ting, Kygo er best!


3) Nik & Jay feat Søren Huss – Ocean of you. Nyydelig 

4 ) Sandra Lyng – Night after night. Blir i humør av denne sangen, skikkelig gladsang både til party og utenom 
5) Selena Gomez – Me & the rythm. Søteste jenta og nydelige sangstemmen. Blir glad av denne sangen.
Hva er deres topp 5 favorittsanger?
Klem til dere ♥

 

Posts created 395

One thought on “Topp 5 sanger

  1. Det var 5 fine sanger du hadde her da.
    jeg har bare topp 3 sanger og det er:
    1. I’d Do Anything for Love (But I Won’t Do That) -Meat Loaf
    2. i can’t help myself- the kelly family
    3. the logical song – scooter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top