Homemade Ice coffe

 

Jeg har vært en iskaffe drikker siden 8.klassen, og favorittene mine er Tine iskaffe cappucchino, Nescafe Iskaffe (pulver) som man tilsetter melk og riser i en shaker, og starbucks. Å kjøpe iskaffe på butikken kan fort bli dyrt i lengden, derfor har jeg begynt å lage iskaffe hjemme. Det er så godt, så enkelt og sunnere.

Oppskriften på iskaffe bruker jeg Melk, kaffe pulver og vaniljeis.

Framgangsmåte :

♥ Kok opp vann

♥ Finn en kopp og ha i ønsket mengde kaffepulver 

♥ Ha kokende vannet i koppen, ønsker du litt sukker så gjerne ha ei teskje i kaffekoppen. Rør rundt.

♥ Finn frem en shaker og ha i ønsket mengde vanilje is, Jeg flyller over halve shaker koppen.

♥ Deretter heller jeg i kaffe’en slik at isen smelter

♥ Ha i melk og rist

 

– Er kaffen for sterk ha i mer melk

Serveres og nyt.

 


//Google

 

 

– Klem til dere ♥

 

 

 

Posts created 395

4 thoughts on “Homemade Ice coffe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top