Et helt nytt år og nyttårsforsett

God nyttår alle sammen. Håper dere har hatt en fin jul, og at dere har kost dere på julaften og nyttårsaften 🙂


 

Da er jeg igang med bloggingen igjen etter en lang pause. Et nytt år har startet, har jeg også denne gangen skrevet en liste med nyttårsforsetter. Ting jeg vil bli bedre på, og ting som jeg vil gjennomføre i dette nye året.

 

♥ Være flink til å sette inn mer penger på BSU-kontoen min. Der er jeg alt for dårlig på når det gjelder å sette inn penger. Nå har jeg ikke satt inn noe der på en god stund, noe som er alt for dårlig. Skal jeg spare opp til en bolig i nærmeste framtid så burde jeg ta et tak og overføre penger til denne kontoen i ny og ne. Bare jeg setter inn 200-500kr så ofte jeg kan, hjelper utrolig mye. Skjerpings!

 

♥ Komme i bedre form. Let’s face it.. Noen ganger trenger man et realt spark bak for å komme i gode rutiner. Det er lett å falle av sporet! Det har vært lite motivasjon, late dager, prolaps i ryggen, betennelse og smerter i foten har spilt mye inn. Nå som et nytt år har startet, så skal jeg få en hverdag med overskudd og mye energi. Jeg har kjøpt meg en tredemølle som jeg har i leiligheten min. Jeg har smått begynt og gitt meg selv a kick in the butt for å komme i gang, ellers ligger jeg bare der da. Så jeg sier bare, let’s go! ♥

 

♥ Ta bedre vare på meg selv. Jeg har opplevd mye motgang på kort tid, og jeg føler at jeg ikke rekker å få senket skuldrene og slappe av før det er noe nytt som skjer. Livet er ikke alltid en dans på roser, men jeg må bli flinkere til å ta en dag om gangen, og ta bedre vare på meg selv. Nyte alene tid og gjøre ting som får meg til å slappe av.

 

♥ Bli flinkere til å holde orden. Er det noe jeg må bli flinkere til er å rydde opp etter meg, og holde det ryddig. Av en eller annen grunn blir det en eksplosjon av hver minste ting jeg gjør, og det blir et tiltak å rydde. 

 

Har dere noen nyttårsforsett å dele med meg?

Posts created 395

4 thoughts on “Et helt nytt år og nyttårsforsett

  1. Gode nyttårsforsetter du hadde da.
    nyttårsforsettet mitt er:
    Jeg skal gå litt mer turer, være litt mer flinkere å spare til leilighet og ikke sløse så mye med pengene.

  2. mediakaos: Takk, det trenger jeg 🙂
    Haha det er sant, typisk at man lager nyttårsforsett og så går det ikke så bra som man hadde trudd :p Så jeg får ta en dag av gangen :p

    Ha en fin kveld 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top