Spa og velvære med jentene

I helgen dro jeg til min beste venninne Cathrine for å overnatte der hele helgen. Anabell joinet oss og overnattet hele helgen hun også. Vi dro innom butikken og fikk handlet inn til taco, og nachos til fredagskosen. Anabell laget hjemmelaget guacamole til oss, og jeg har bare en ting og si, beste jeg har smakt. Vi hadde det til taco, og dagen etter hadde vi det til nystekte rundstykker. Dere skal få oppskrift på det senere.

Senere på kvelden satte vi på high school musical, (artig å sette på en jentefilm) og hadde vår egen lille spa og velvære kveld. Anabell hadde kjøpt forskjellige ansiktsprodukter fra “ebay” som vi brukte i rekkefølge. Alt i fra rens, til ansiktsmaske, krem og leppeskrubb. Merket at huden min ble litt bedre etter jeg prøvde det ut for første gang.


Ansiktsmasken fra helvette, haha. Det klødde i fingrene på Anabell, så her får jeg dra hjelp for å få av ansiktsmasken.

 

Denne helgen har jeg kost meg skikkelig mye, og de to der er ikke tam for fem flate øre, haha. Her går det ikke ann å kjede seg når man er sammen med disse to bærtene. Gjett om vi skal gjenta dette ei helg med spa og velvære, hjemmelaget guacamole og middag. Gleder meg allerede.

 

Posts created 395

2 thoughts on “Spa og velvære med jentene

  1. Bjørnebærfabrikken: Jaa, samme her 🙂 Ingenting som slår dette og sjokoladepålegg ved siden av :p haha

    Ha en fin uke du også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top