Uken som gikk…

 

Ukens høydepunkt… Storesøster kom hjem, og vi søskene og søskenbarna samlet oss til mormor på hjemmelaget eplepai med is, nystekte vafler med hjemmelaget jordbærsyltetøy. Herregud så godt! Og som vi koste oss. Storesøster, storebror og jeg koste oss med lasagne og tv-titting, feiret bursdagen hans før søster reiste hjem igjen. Godt å ha familien samlet!

 

Ukens nedtur… Sliter utrolig mye med smerter i hverdagen. Er temmelig sliten av å gå med prolaps i korsryggen, og isjias smerter i foten og itillegg til betennelse i låret. Det er så ille når jeg går, står, reiser meg, setter meg ned på do og i det hele tatt å bevege meg. Alt er smertefullt. Jeg er lei, jeg er sliten og har ikke overskudd. 

 

Ukens sang… Det må bli Nik & Jay med clappin` den er så kul!

 

 

Ukens cravings… Kyllingsalat med fransk dressing og krutonger, jummy. Får jeg lyst på noe ekstra godt, så lager jeg det. Så har jeg fått cravings på Smash.. Jeg kunne ha spist smash hver dag, så godt er det. Og når jeg først har spist en hel pose, så kjøper jeg nytt neste dag og neste dag der igjen, omtrent. Er det noe avhengighetsskapende opp i posen? jeg klarer nesten ikke å slutte å spise det, seriøst!

 

Ukens serie… Er det noe jeg elsker, så er det å se serie. Noe jeg gjør omtrent hele tiden. Jeg har så mange serier å følge med på, men akkurat nå ser jeg på Keeping up with the kardashians, og er på sesong 8 nå. Det er litt spennende og morsomt å se rampelyset til familien, hvordan de har det og lever livet i luksus. Mye humor og ikke minst drama, det liker vi.

Ukens latter… Jeg lå i sengen og kom over en vines videoklipp på fb, og fikk sånn til latterkrampe at jeg måtte gå ut fra soverommet for å ikke vekke Ola. Jeg lå og rullet meg i sofaen med den latterkrampen, og enda verre ble det av at jeg tok på lyd på filmen, haha.

 

Ha en fin kveld ♥

 

Posts created 395

9 thoughts on “Uken som gikk…

  1. Høres ut som ei fin uke! Mange fine bilder iallfall! Håper du får en superflott kveld!:)
    Hadde satt stor pris på om du hadde sjekket innom vår blogg!<3

  2. Det ser ut som du har hatt en fin uke med familien din og har kost deg og det er jo fint da, men det er ikke noe kjekt med de smertene du har og jeg håper du blir bedre snart for da blir ting bedre for deg og ukens sang er jo bra da og ukens serie høres jo bra ut og kjekt ut da så bra du koser deg med den serien da og ukens cravings høres jo godt ut og det er jo bra du har funnet noe du liker veldig godt da og ukens latter virker jo morsomt når du må ut å le for å ikke vekke ola så bra du får le litt og ha det morsomt da så får vi håpe at denne uken blir bra og koselig og morsomt som den du har hatt nå så får bare kose deg videre da.
    Klem 🙂

  3. Michelle Larsen: Det var kjempe godt:) anbefaler å ha fetaost, cherrytomater og ananas i salaten + litt fransk dressing persille og dill 🙂 junmy

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top