Hvilken hårfarge?

Hei og god kveld fininger ♥

Det har seg sånn at jeg er ubesluttsom når det kommer til hårfarge, spesielt når jeg “nylig” har blitt blond igjen. Men etter min mening, så synes jeg at det er noe styr med det. Man må passe på at håret ikke blir uttørket, og ikke minst finne den riktige hårfargen som passer meg.

 

Her har jeg plukket ut et par hårfarger jeg synes er fint, så får jeg la håret bare være for en stund, så skal jeg høre med frisøren og se hva jeg ender opp med. Og nå vil jeg høre deres mening. 

 

1. 

2.

3.

4.

 

5.

 

6.

 

Hvilken likte dere best?

Posts created 395

3 thoughts on “Hvilken hårfarge?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top