Bilder : Husarbeid på natta

Jeg kom akkurat hjem etter å ha hentet Weronika på flyplassen. Jeg, Weronika og Joakim var innom burger king og spiste mat før vi dro hjem. I dag har jeg hatt fri fra jobb, og deilig er det. I går var jeg, Ola og Joakim å hentet en tv-benk til leiligheten min. I natt fikk jeg plutselig “støv på hjernen”, og shinet leiligheten min. 

Det gjorde så godt å sette seg ned i sofakroken med en serie og god samvittighet etterpå. Det å vite at man har fri, og kan ligge lenge dagen etter, det er en hærlig følelse.


Posts created 395

One thought on “Bilder : Husarbeid på natta

  1. hener jeg også får sånne innfall.. kanskje ikke rydding men trening 😛 jeg kan finne på å ta meg en joggetur kl 3 eler 4 på natta 🙂 og egentlig er det ganske digg, ettersom alle andre er hjemme og sover 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top