Hairtalk : Blondine, brunette eller mørkebrunt?

Hei ♥ Let’s talk about hair..

Jeg var innom og sjekket ut gamle bloggen min, og der fant jeg nemlig litt før og etter bilder da jeg var både blondine, brunette og hadde mørkebrunt hår. Jeg må si at jeg kjenner at jeg savner litt det å være brunette eller mørkhåret. Jeg føler det er mye mer styr å være blond, man må passe på at det ikke blir tørt, slitt, passe på gulskjær og at extensions skal matche hele greia, men herregud så fint det er å være blondine også. Så lenge man får til den riktige hårfargen.

Her skal dere få et tilbakeblikk og si hva dere syns jeg passer best som 🙂 (Jeg er opprinnelig blond btw)

 

Blondine

Brunette

 

Mørkebrunt

Hva mener dere?

Posts created 395

8 thoughts on “Hairtalk : Blondine, brunette eller mørkebrunt?

  1. du kler blondine, brunette og mørkebrunt så det blir litt vanskelig å velge, men du er ganske pen som blondine da.

  2. Fin e du da uansett kjære :*
    Men i må heilt ærlig si at i syns du kller best mørkt😍men som sagt, alt kler den smukke❤

  3. Cathrine: Tusen takk vennen <3 Hihi
    Vanskelig det der, men e savne brunt/mørkebrunt altså. Men samtidig så har e savna blondt å :p

  4. stianrangvaldjonassen: Har nylig vært lilla, og det var litt prosess å gå tilbake til blondt:/ men jeg kunne kanskje ha tatt en annen blondfarge, litt mørkere, eller eventuelt ta mørke striper 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top