Uken som gikk

Ukens kjiping : Sliter mye med isjias smerter nedover foten pga prolaps i korsyggen. Jeg har nylig vært å tatt en ny Mr-undersøkelse som viste seg at jeg hele tiden har hatt betennelse i låret. Ikke rart jeg har slitt mye med smerter.

 

Ukens sang : Andie Case – See you again. Den er så nydelig.

 

Ukens latterkrampe : Da jeg var på overnattingsbesøk til venninna mi i Molde. Cathrine og jeg har det som plommen i egget, og når vi to er sammen så kjeder vi oss ikke et sekund. Vi har det kjempe artig sammen og ler så tårene triller. Vors, utfart på byen og nach, jeg kan ikke huske sist jeg har kost meg og hatt det så artig. Vi begge ler enda, spessielt turen på vei til nach og på nach’et. Hun der ass ♥

 

Ukens uhell : I går var jeg i stallen og skulle ri på bana. Jeg tenkte at jeg ikke orket å ha på sal siden jeg hadde litt dårlig med tid. Da vi kom oss på bana hadde jeg og svarten ridd en del runder, så tenkte jeg å skifte retning og skrittet på skrå av bana. Det skjedde så brått og uventet, Svarten måtte ha snublet i sanda og sikkert fram hovene, og der falt han rett i bakken. Jeg falt av og rullet unna itilfelle han skvatt eller fikk panikk. Jeg var dekt av sand og fikk satt meg opp. Jeg så på Svarten, og der står han like forvirra og som et spørsmålstegn som jeg. Heldigvis var det ikke noe alvorlig, og jeg fikk heldigvis ikke skrekken.

 

Ukens tanke : Jeg har tenkt veldig mye på ting den siste uken. Jeg satt meg ned med pc’n og har skrevet et innlegg på bloggen min som kommer snart. Det er et personlig innlegg der jeg åpner meg opp. 

 

God helg ♥

 

 

Posts created 395

5 thoughts on “Uken som gikk

  1. herregud! tenk at det e alt gått ei uke sia vi satt her å flira å styra på! tida å dagan går aå alt for fort! men en ting e sikkert! i hadde det utrolig gøy! ilag med deg og alle andre som kom å va i lag med oss! men i vil no bare utrykke me å sei at det va UTROLIG kjekt at du kom heilt fra sunndaln å t molde for EN kveld, for å¨være sammen med oss å drikke å flire!
    off xD nach turen enå vell et egent kapittel for se sjøl din kleshenger morder xD
    men uansett! takk for en super duper fin fredag kveld og lørdag formiddag og ettermiddag sist uke! va kjempe koselig å være ilag med deg igjen å håpe det ikke e så alt for lenge til neste gang å at du da joina back to the 90’s 😉
    super masse gla i du :* <3

  2. cathrine: Hahha e flire enda når e tenke på ta der.. E fatte ikje ka e har rota me borti :p haha
    Men kjempe artig og koselig har vi hatt, og det ska gjentas. E håpe bare det bli te at e kjem og joina back to the 90’s 😀 E trur faktisk Weronika hadd lyst å bli med å 🙂 Men det kan vi jo snakkes mer om 🙂

    Super glad i d å vennen <3 koselig at du stakk innom bloggen min =)

  3. det var litt av en uke du har hatt da med smerter og latterkrampe til uhell som gikk bra og en tanke som du går å tenker på, men det er jo bra du har hatt det moro da i løpet av uka som har vært.
    håper du får en fin uke som kommer da og at du får kost deg mase.
    Du får ha en fin helg og kos deg mase. 🙂

  4. jo fler, jo bedre! så detta MÅ du få til! om det e pengan det skal stå på så ska i faen me prøve å hjelpe t ass, for du/dokk MÅ komme til da 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top