NOE JEG SER FREM TIL

Høsten ♥ Er det noe jeg gleder meg til, så er det høsten. Sommeren er over for denne gang og snart kommer høsten like om hjørnet. Det som også er litt minus med høsten er at det blir mørkt, man kan bli litt høst/vinter deprimert som man kaller det. Men jeg gleder meg iallefall til å tenne lys, se masse serier, for høsten har masse serier å by på, og det gleder jeg meg til. Når det begynner å bli kaldt ute er det deilig å krype opp i sofaen under et varmt pledd, finne frem tøfler eller gode behagelige klær, og finne en god film eller serier å se på. Drikke en varm kopp med kakao, og ha en skikkelig innedag. Jeg gleder meg til å ri i skogen og kjenne kalde vinden som røsker litt i kinnene, og de fargerike høstbladene.



Posts created 395

8 thoughts on “NOE JEG SER FREM TIL

  1. Det høres koselig at du skal kose deg mye inne når det blir litt kaldt ute og det høres koselig ut å ri ute i skogen å kjenne den kalde vinden som røsker litt i kinnene så det er fint at du ser frem til det at du skal kose deg med masse serier og tenne lys så det blir nok godt å gjøre det. 🙂

  2. Herlige bilder:) nydelig høstinspirasjon! Flott blogg du har! Nyt kvelden! Her er det sofatjeneste og TV som står på programmet 😉

  3. Missmommy.blogg.no: Takk for det 😀 Har akkurat det samme som deg på programmet for kvelden 🙂 Ha en fin kveld og kos deg du også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top