Roadtrip and playing guitar



Da klokken var litt over 06 på morgenen dro jeg, Weronika og Joakim på en liten roadtrip til Molde, for å slippe Wero av på flyplassen, før jeg og Joakim vendte snuten hjemover. Det å stå opp 05:45 var rett og slett veldig uvant, og kjempe trist når jeg stod opp til mørkt og surt regnvær ute. Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å blegge på sofaen og 2-3 timers powernap ble tatt. 

Jeg er faktisk litt usikker på om jeg angrer litt på at jeg solgte gitaren min, men jeg hadde ikke tålmodighet til å lære meg og spille, og lære meg gitar grepene. Så istedet for at den sto der til pynt, var det bedre å selge den til noen som virkelig hadde bruk for den. I mellomtiden kan jeg låne Ola sin mens jeg er hos han på besøk og spille litt der. I dag gjorde vi faktisk det. Vi satte oss ned i hver vår sofa, med hver vår gitar hvor han prøvde å lære meg. Joda, jeg er ikke helt flink med grepene og å få til en melodi for å si det sånn, men det ble iallefall noe. Det var utrolig godt å koble ut og få tankene over på noe annet, dette trengte jeg virkelig! Så kanskje dette er noe jeg burde gjøre oftere?

Posts created 395

One thought on “Roadtrip and playing guitar

  1. Det er jo fint at du sto opp tidlig for å bli med venninnen din og kompisen din til Molde og det er jo godt at du fikk tatt en powernap når du kom hjem og det er jo koselig at du dro til Ola og hadde det kjekt der med litt gitar spilling.
    Bra du fikk koblet av litt med gitar spilling slik at du fikk tenke på noe annet for det gjør godt å tenke på noe annet i blant.
    Du får kose deg videre i kveld da og ha det kjekt. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top