Jeg trenger hjelp i fra dere

Hei ♥ Det har vært et par dager med bloggpause, grunnet mye har skjedd på hjemmebane (les forrige innlegg) og har ikke funnet energien til å blogge. Men over til noe annet.. Jeg har lenge hatt lyst til å ta en tatovering på armen min, et enkelt og bra sitat.

Derfor spør jeg dere om hjelp. Er det noen av dere som vet om et bra sitat som har med å oppleve så mye nedturer i livet, men likevel så står man her sterkere enn noen gang, og det å være modig? Så skrik ut i kommentar feltet, legg gjerne til linker hvis dere finner noe. 

Posts created 395

2 thoughts on “Jeg trenger hjelp i fra dere

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top