I lost a friend

Onsdag, den 5 august mistet jeg en venn, Patrick. En fantastisk person og en god venn. Det skjedde så uventet og brått. Jeg vet ikke hva jeg skal si eller tenke. Jeg sitter igjen med mye tanker på ting som kunne ha vært unngått, og at han faktisk kunne ha vært i live. Jeg blir helt kvalm av tanken. Tanken på dette, og at han ikke kommer tilbake. Fine, snille, morsomme og hærlige god gutten er nå blitt revet bort fra oss. Jeg husker vi to satt å så på favoritt serien Sons of anarchy sammen, og vi kalte hverandre for Clay og Gemma. Siden den gang jeg har jeg fått “navnet” Gemma. Han var en god gutt som var lett å bli glad i. Han har satt sine spor i oss alle som bor her og rundt om kring. Det er med en stor grunn at han ble så godt likt, og hadde utrolig mange venner. Han spredde humor og glede til oss alle sammen. 


Ord blir så fattig. Du hadde hele livet forran deg, men gud hadde andre planer for deg. Nå har himmelen fått en ny rockestjerne. Høyt elsket og dypt savnet av oss alle! ♥

 

Posts created 395

9 thoughts on “I lost a friend

  1. Det var trist at du har mistet en venn og kondolerer så mye og håper det går bra med deg og det er jo fint at dere hadde det morsomt i lag og gjorde mye gøy sammen.
    Han blir nok høyt savnet av deg og de andre som kjente han veldig godt.
    Ord blir fattig som dette og det er veldig vanskelig å si noe for dette er bare trist veldig trist.
    Du og de som kjente han får ta godt vare på minnene og tenke at han er fortsatt blant dere.

  2. Kjære vanja ♡
    Kondolerer så mye med patrik.
    Tirst og lese. veldig fine ord under siste bilde♡
    hold godt på minnene dere hadde sammen.
    be strong and you wil se him again someday ♡
    Glad i deg ♡

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top