Min dag – time for time

Dette er første gangen jeg blogger et innlegg om min dag, time for time. Det er fredag, jeg har ikke så mye planer i dag, men her er iallefall dagen min i dag, time for time.

 

10.30 Begynte sånn smått å våkne til. Lå en stund i sengen, sjekket facebook og snapchat. Kjæresten kom innom meg en tur for å hente lader i arbeidstiden. Alltid like kjekt å se han i arbeidsklær. 

 

11.00 Ligger fremdeles i senga. Vanskelig å stå opp når den er så god å ligge i. Spesielt når jeg kan ta hele plassen i senga for meg selv. Ligger en liten stund til helt til jeg tar fram dataen min, skriver et blogginnlegg og poster det. Tusler inn på badet, og kler på meg. 

 

12.00 Begynner jeg å rydde på kjøkkenet, tar ut av oppvaskmaskinen og setter inn det som har blitt brukt. Rydding i kjøkkenskap og hyller. Rydder litt på stua.

 

13.00 startet jeg å ordne meg frokost. Det ble ei skål med frukt og bær. Jordbær, Banan, Bringebær, Blåbær og kiwi. Jeg hadde også oppi en liten dæsj med vanilje kesam, det er så utrolig godt synes jeg. Perfekt måltid dersom du får lyst på noe søtt å spise. Mens jeg slapper av i sofaen og spiser frokost surrer Gossip Girl på pc skjermen min.

 

14.00 Begynner å ordne meg, finne frem andre klær og fortsette å se Gossip girls mens jeg fikser og ordner meg. 

 

15.00 Kjørte jeg avgårde for å hente kjæresten min på jobb. Vi drar på butikken å handler inn til middag. Det blir pannekake med flesk og blåbærsyltetøy står på menyen vår i dag. Tok litt selfie, fikk Ola til å ta et bilde av meg til bloggen. Ordnet middag

16.00 Da var middagen servert og vi er klare for å hive innpå pannekaker.

 

 

17.00 Ola låner bilen min slik at han kan komme til meg senere i kveld, og han kjører meg hjem. Er hjemme i leiligheten min og legger sammen klær, sjekker og besvarer mail.. Tar litt mer selfie til bloggen, sjekker facebook og snapper med folk. Sitter å funderer på om jeg skal ut på party livet i kveld sammen med noen venner.

 

18.00  Bestemmer meg for å bli hjemme og kose meg. Jeans buksa er byttet ut med kosebuksa, sitter godt i sofakroken og har funnet roen. 

 

19.00 Ringer Ola (typen) og bare jatter med hverandre, haha. Det er jo ikke så lenge siden han slapp meg av, og likevel er vi et sånt par der vi kan ringe til hverandre å prate selv om vi så hverandre for litt siden. Slapper av og koser meg maks med mario på Wii.

20.00 Spiller fortsatt mario på nintendo wii. Tar litt pauser innimellom og chatter med venner på fb.

 

21.00 Ut å går meg en liten tur i regnværet og besøker graven til Mamma ♥

Dette bildet ble tatt i fjor høst. Det er så fint på gravplassen når det er mørkt og vi har tent lys i lykta på grava. Evig kjærlighet ♥

 

Jeg stopper min dag – time for time. Jeg har ikke så mye på plana for i dag. Resten av kvelden skal fortsatt gå til avslapping, kos med godteri, serier og i armkroken på kjæresten som kommer senere. Det var litt artig å prøve ut dette, sånn at dere får se dagen min fra time til time, hele versjonen. Kanskje jeg kan gjøre dette senere når jeg har andre ting å gjøre enn å daffe på sofaen:)

 

Hva synes dere?

 

Posts created 395

5 thoughts on “Min dag – time for time

  1. Det høres ut som du har hatt en koselig og en fin dag i dag og det er jo kjekt at du og typen prater mye i lag da og har det koselig i lag og det er jo fint at du har hentet typen på jobb og spiste middag i lag og det er fint at du koser deg i kveld med serie og sammen med typen når han kommer.
    Du får kose deg videre i kveld og ha det kjekt.
    Glad i deg 🙂
    Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top