Things i dont feel like doing today

 

Moving…

Hallo solstråler. I dag har jeg fri fra jobb, solen skinner og her sitter jeg med selvlaget kyllingsalat som jeg har fått helt cravings på. I går var formen min helt elendig. Jeg var en smule redusert etter lørdagens festligheter, og i tillegg har jeg blitt litt forkjølt. I dag føler jeg ikke for å gjøre noenting, men likevel tok jeg meg selv for å rydde, gå ut med all pappen som har samlet seg, søpla, og tok en opprydding på kjøkkenet. Noen som melder seg frivillig til å vaske leiligheten og rydde litt? haha. Nå tar jeg med meg pc’en min i sofakroken og kryper godt under pleddet med en film på tv skjermen. 

Ønsker dere en strålende fin dag 

 

Posts created 395

4 thoughts on “Things i dont feel like doing today

  1. Så godt med fri fra jobb da og det er kjekt å se at du har vært flink med å rydde så da kan du slappe av og kose deg med god samvittighet med film på tv.
    Du får kose deg videre og ha en fin dag. 🙂
    PS. Det var et nytt design hadde her på bloggen og den var fin.
    Klem 🙂

  2. christian: Takk det samme til deg og.

    Ps. Har ikke fått noe nytt design jeg? Den har jeg hatt en god stund nå 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top