I’m in love and the end

Hallaisen! Har dere det bra?

I går måtte jeg stå opp grytidlig, klokken halv 8, midt i ferien min. Når man har ferie, så er 12 for tidlig til å stå opp skjønner dere, haha. Jeg kom meg opp uansett hvor vondt det var. Jeg kastet på meg klærne og føk ut døren. Jeg skulle være barnevakt for valpen til svigers, og i’m in love rett og slett. Hun er så nydelig at det ikke finnes ord. Vi har lekt, sovet og kost oss masse før hun ble hentet.

 

Nå ligger jeg som en slakt her i senga etter en lang ridetur med svarten. Jeg skal nyte siste ferieuken min før jobben kall på mandag. Plutselig så er den over, så nå skal de siste dagene nytes maks. Så derfor skal jeg kose meg ekstra i kveld med Gossip Girl, fruktsalat med en liten dæsj vanilje kesam, og starbucks.


Xoxo 

 

Posts created 395

8 thoughts on “I’m in love and the end

  1. Hei til deg kjære blogger.
    Her går det bra.
    Det er jo kjekt å stå opp tidlig til en så søt valp som du passet i går selv om det kan være tungt da.
    Det er jo fint at du skal kose deg ekstra i kveld da siden ferien din er snart over så du får kose deg masse med serien og med noe godt til serien og så får du bare nyte resten av ferie dagene dine som du har igjen.
    Så får vi snakkes snart igjen da.
    Klem 🙂

  2. Elin Slåen: Det var det jeg tenkte, haha :p Kjæresten har lyst på irsk ulvehund, de er ganske fine, men jeg synes de blir alt for stor/høy, haha :p

  3. He he.. Alltid Uvehund 😉
    De er store, noe mange glemmer- valpen er nå ca. 77 cm i mankehøyde og veier rundt 50 kg. De leker som alle andre raser og det kan fort bli litt voldsomt hvis de får rykk inne, for å si det sånn 🙂 Selv om det er en fantastisk rase, som man gjerne skryter opp i skyene, så er det ingen hemmelighet at det ligger mye jobb bak for å få de slik. Noen er så klart heldige der de får en hund som har vært rolig og eksemplarisk hele liver, noen trenger ikke en gang å lære hunden å gå pent i bånd- den har bare gjort det av seg selv. Men, de er som alle andre hunder- trenger mosjon, disiplin og nesten mer kjærlighet enn noen andre 🙂 Jeg har for eksempel lært at jeg aldri kun skal ha én når jeg er i full jobb- de treger selskap 🙂
    Men, med jobb bak så er det en fantastisk rase 😀

  4. Mariabb92: Takk for det 🙂 Ja, jeg regner med at det blir tungt etter 3 uker med ferie, så gjett om jeg skal nyte det før jeg starter på mandag :p

    Kos deg du også og ha en god helg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top