A lovely morning

God ettermiddag fine ♥

I dag startet jeg dagen med å dra rett i stallen. Jeg og Linda dro på beitet å hentet Svarten og Mirco, for å sale de opp til ridetur. I dag ridde vi i skogen der hestene fikk trave og galoppere litt. Vi ridde i 1,5 timer i dag, kjempe hærlig. Ellers har jeg vært på posten å hentet en pakke, hentet ola på jobb og har laget middag.

 

– Svarten, hesten jeg rir. For en hærlig og god hest. Skal prøve å ta flere og bedre bilder 🙂



– Mirco

I går var vi på middag til svigers, altså moren og stefaren til Ola. Og de har fått seg en nusselig liten valp. Hun er bare så skjønn og har uten tvil smeltet hjertet mitt ♥ Hils på lille Tina


Utrolig vanskelig å ta bilder når hun er helt duracell på gulvet, men dette ble jeg fornøyd med der hun lekte og spratt på gulvet.

 

 

Holder dere på med hest?

Har dere dyr?

 

Hugs and kisses!

Posts created 395

4 thoughts on “A lovely morning

  1. God ettermiddag.
    Det høres ut som du har hatt en fin dag i dag og har kost deg på riddetur i dag og gjort noe fint for deg og Ola med å orde middag og det er jo koselig at du har vært hos svigers i går på middag og vært litt sammen med valpen Tina og hun virker jo søt da.
    Som du vet så driver jeg ikke med hest, men foreldrene mine har en katt og en låne katt som vi kaller det for den katten kommer alltid inn når huseier er borte.
    Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top