Ukene som gikk

 

Heihei ♥  Skal oppdatere dere på de ukene som har vært. Siden det har blitt lite blogging har jeg fått mye tid til å gjøre annet.

 

Ukens motivasjon: Jeg og noen venner har vært på utkikk-post som det heter. Der skriver vi oss inn i en bok når man har kommet frem. For noen flotte trimturer, og selv merker jeg godt at kroppen min trenger trimmen.

 

Ukens nedtur: Jeg har i over 1 år slitt med isjias smerter i foten pga prolaps i korsryggen. I det siste har jeg hatt så vondt at jeg har både grått og vært skikkelig forbanna. Det har vært så vondt når jeg går, når jeg skal sette meg ned på do, og det har vært så vondt når jeg skal sette meg inn i bilen, og det å klutsje gjør vondt. Når det er på det værste og jeg begynner å gråte, da har jeg det ikke godt.

 

Ukens musikk: Jeg har fått skikkelig sansen for sangen til Sandra Lyng Haugen med play my drum, skikkelig fengende og fin musikk. 

 

Ukens høydepunkt: Da jeg var i stallen å ridde på bana, ble både jeg og hesten bitt av irriterende klegg. Stakkars som ble plaget under rideturen, orket jeg ikke å ri på bana mer og ridde ned til elva hvor hesten fikk avkjølt seg litt. Ble ikke akkurat bading, men kjekt likevel da det var djupt. 

Tidligere på ridebanen fikk jeg ri barbak. Det er over 15 år siden sist jeg red uten sal. Jeg slet virkelig med å holde balansen, og det ble heller ikke bedre av jeg fikk latterkrampe på hesteryggen og hoppet fra side til side, i trav. Haha, litt av et syn.



 

Ukens innkjøp: Bestilt meg 4 kjoler hjem i posten, har ikke fått prøvd de enda, så er spent på om de passer. Fant ikke bilder av de to andre.

 

Ukens bilde: Si hei til valpen Tina ♥

 

Hvordan har deres uke vært?

Posts created 395

3 thoughts on “Ukene som gikk

  1. Heisann
    Det virker ut som du har hatt en koselig uke, men det er litt synd at du har hatt litt smerter da og det er ikke noe godt da så får vi håpe at det blir bedre snart og ikke ha så mye smerter for det blir jo så mye for deg.
    Jeg har hatt en fin uke med å gå litt i sentrum og se på folkelivet og se litt på ting og har bare slappet av og kost meg.
    Du får kose deg videre og ha en fin uke som kommer og ha det kjekt.
    Klem 🙂

  2. Anonym: Fordi jeg synes det er enklere å bruke de bildene jeg har tatt i fra før av, og som ligger tilgjengelig på pcn. Enn å ta nye bilder når det ikke alltid passer seg, eller er så enkelt å ta bilde av 🙂 Prøver å bli flinkere til å ta nye og varierte bilder enn å bruke opp de jeg har, men noen ganger blir det slik.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top