Hey what a beautiful day

Endelig har jeg sommerferie i 3 uker. På fredagen gikk tiden sånn passe sakte, men slik er det når man sitter på jobb og har nedtelling til helg og ferie. Dette har jeg lenge ventet på, og selv om jeg ikke har noen ferieplaner så skal jeg nyte ferien min. Håper på masse sol og finvær, for det har vi hatt utrolig lite av her. På lørdag var det heldigvis opphold til at vi kunne grille, så vi koste oss med grillmat og serie.

 

I dag var jeg opp tidlig, og det var ufrivillig. Hvis ikke, så hadde jeg ligget å sovet i senga mi nå, haha. Jeg har akkurat kommet inn døra etter å ha vært hos legen og en liten handlerunde, og nå som solen dukket opp tidlig, skal jeg sitte på balkongen min med nystekte rundstykker med et glass appelsinjuice. Hærlig start på morgenen.

 

Er dere oppe tidlig? 

Hva skal dere i sommer?

Ønsker dere en strålende fin dag ♥

 

Posts created 395

One thought on “Hey what a beautiful day

  1. Hei 🙂
    Det virker ut som du har fått en fin start på sommerferien ved å grille litt og spise god mat og se på serie og det er jo koselig da.
    Bra du har vært tidlig oppe og gjort ferdig det du skulle gjøre i dag og håper det gikk greit hos legen da og det er fint å se at du koser deg i ferien og nyter ferien din og jeg unner deg en riktig god ferie og jeg vil at du skal kose deg max i ferien din.
    Jeg er ikke oppe så tidlig, men når det er sol og fint så er jeg oppe tidlig.
    Jeg skal på tur cruise sammen med familien min og jeg håper du får det fint i sommer da
    Ønsker deg også en fin dag og kos deg videre i ferien din da. 🙂
    Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top